September Oktober

Har haft världens bästa helg, skojar inte.
 
Fredag:
Skrev ut mig från Kunskap och det var lite sorligt men mest SKÖNT. Hängde på stan ett tag och sen gick jag och drack te med Cicci på Kuriosa. På kvällen säg vi fyra Sherlock-filmer och chillade.
 
Lördag:
Cicci och jag var på ett ett second hand-event och jag köpte sjukt mycket saker. På kvällen var vi hos Victor och tittade på säsongsavslutningen av Doctor Who med honom och Bella. Vi spelade också Doctor WHo-monopol och drack Tequila Sunrise. Avsultade med några avsnitt av Avatar: The Last Airbender. Fett nördig kväll alltså.
 
Söndag:
Åkte hem och åt lunch (älgkött) hos farmor och fixade med hennes bilradio(?). Sen åkte jag hem till Martin och vi myste, sprang runt i gympasalen och spelade GTA.
 
Måndag:
Gick upp typ 8 och fick skjuts in till stan. Tänkte sova men catchade upp på youtube och bland bloggar och så istället. Fixade lite med nya kläderna och läste om Medeltidslitteratur i två timmar på Ungdomstorget. Annars har jag tittat på Being Human, ätit Toblerone och tittat på Skins med mamma.

Kommentarer
Postat av: sofia

being human är typ det bästa EVEEEER!!!!!

Svar: IIIH visste inte att du tittade på det :D stör mig dock otroligt mycket åp mitchells torgvantar - TA AV DOM liksom
Elin

2012-10-02 @ 00:29:24
Postat av: Cicci

Ih, det var en mysig helg :D:D Vi måste ses snart igen, vi ses ju alldeles för sällan tycker jag!!

Svar: Jaaa men det tycker jag :D Mys!
Elin

2012-10-02 @ 11:07:08
URL: http://darkblue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0