Inspiration

Har så många saker jag vill skriva om och så många tankar som far runt i huvudet. Vet inte riktigt varför jag bloggar längre, och typ vad jag ska blogga om? Kanske borde ha ett tema för det blir så himla rörigt, kan inte bestämma mig för vad jag ska skriva om och så blir det ingenting. Vill typ skriva om nyheter och politik så fort det händer något, och så vill blogga om käder och mat för att inspirera mig själv och så vill jag blogg om hur jag mår och vad som händer. Till slut blir det att jag inte skriver någonting. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skriver ju om dig själv? Jag gillar din blogg. Don't remove!

Svar: Tack :D
Elin

2012-10-04 @ 12:40:10
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0