Livet

I lördags tittade jag faktiskt på melodifestivalen med Martin och hans föräldrar, ganska otippat (skyller på Martin). Har väl ingenting emot programmet men jag kan komma på bättre saker att göra med min tid. Tycker iaf att rätt låt vann (fast hur roligt skulle det inte varit om Ranelid gick vidare?).

På söpnadgen vaknade jag hos Martin och vi samlade fjädrar i Assassin's Creed 2. Jag åkte hem ganska tidigt och såg klart säsong 1 av Spartacus. Efter det gick mamma och jag och handlade och sen lagade vi mat. Bruschetta till förrätt och vegetarisk pastasås och spaghetti (+parmesan!!!) efter det. På kvällen tittade vi på Misfits och åt ekologisk choklad woop (och jag tillfredsställde mitt mjölkbehov. tror på riktigt jag är beroende). 

Nu har jag ätit fett god frukost och spelat Bigfish-spel. Om ett tag ska jag försöka ta mig ut till Marmorbyn, ska på nån hudgrej (?) hos Madde. 

Bra.

Kommentarer
Postat av: madde :D

haha jag fattar typ inte heller men det blir nog roligt!

2012-03-12 @ 13:03:33
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0