Tips

Om ni tycker minsta lilla om historia så titta på Crash Course. Det finns också om biologi men öh, det är tråkigt. Hur som helst så gör John Green att all historia är intressant, tom gamla kungar och handelsrutter. Hell yeah.
 
Eat, pray, love är den näst bästa boken jag någonsin läst (Harry Potter är först alltså). Filmen är inte sevärd alls, men boken var inte alls vad jag hade väntat mig och jag blev liksom GLAD av att läsa den. Och jag blir liksom inte glad, alls.
 
Det är allt jag har att ge just nu. I helgen ska jag vara med Martin, fatta att på söndag har vi varit tillsammans i ett år. Sjukt ju!

Kommentarer
Postat av: Erika

Coolt, ska läsa den

2012-07-15 @ 19:36:55
URL: http://erikalaser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0