Sunday bloody sunday

Tänk om man kunde laga mat alltså. Det är ju så sjukt svårt, klarar knappt att koka pasta ordentligt. Det enda som är svårare än att laga mat är att sätta upp håret.
 
I helgen har jag och Martin spelat Skyrim (såklart). I lördags var vi hos Madde och kollade på film med henne och Henke. Battleship (2) och Hunger Games (5), den första är ganska så jättetråkig och den andra fick ett höjt betyg efter den här omtitten. Dippade för första gången också, det var inte gott!
 
Det här blogginlägget är egentligen procrastination, är mitt uppe i att städa (och rensa) mitt rum. Inte kul. Fatta att jag har lika mycket saker till hemma hos pappa, håller på att bli en hoarder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0