Liv

Jag känner jag borde skriva en uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu, för det är ganska rörigt.

Hoppade alltså av skolan officiellt den här terminen, i samband med det slutade jag på BUP och mina föräldrar flyttade isär.
Just nu praktiserar jag deltid hos en förskoleklass på Sandbäcksskolan. På fredagar pluggar jag på Ungdomstorget. Pappa bor i Målke och ni vet ju hur det är med bussar och sånt så jag är mest hos mamma (vi bor i en trea bakom Ica Nära typ).
Går hos en privat behandlare i Vingåker, är väl där typ var tredje vecka.

Kan inte säga att jag mår bättre, men jag försöker iaf. Är mycket med Martin (vi firade 9 månader igår btw) och Madde, det är svårt att träffa andra kompisar eftersom jag inte orkar resa så mycket. Jag försöker börja läsa igen, det har faktiskt gått bra. Har börjat lyssna lite på musik igen, men bara sånt jag redan känner till.
Viktigaste viktigast är att jag försöker ta aktiva beslut om typ allt. Äter mer medvetet (ekologiskt, vegetariskt, fairtrade...), försöker ha framtidsplaner (alltså "framtiden" för mig är typ två veckor från nu), slösurfar inte utan GÖR mer saker - typ läser, ser en film, städar... (går inte superbra medd det men ni vet).

Nästa steg är typ att börja skriva nån slags dagbok, känns värt. Ska försöka träffa kompisar oftare, men vet inte hur mycket jag orkar. Planen nu är att försöka plugga lite mer innan sommarlovet. Ska få sommarjobb genom kommunen, inom äldrevården. Efter sommaren är det typ bestämt at jag ska börja på Kunskap igen, känns förjävligt.
Tack för att ni läste.

Kommentarer
Postat av: Erika

skönt(kom inte på något bättre ord) att läsa om vad som händer i ditt liv.



jag tycker du är bra som faktiskt gör någonting, även om du hoppat av din skola så praktiserar du och pluggar. och wow, grattis till dig och martin!



kan vi träffas någon helg nu i april? <3

2012-04-02 @ 18:44:24
Postat av: Elin

sv: (vet inte var jag ska svara haha)

tack<333

alltså jag tror det, för jag hari nget planerat! när isf?:))

2012-04-02 @ 20:06:35
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tog körkort idagn(Alltså omg) ! Så jag kan komma till dig nu! Eller så gör vi en utflykt nån dag?

2012-04-03 @ 11:18:37
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

VA SKA DU BÖRJA IGEN PÅ KUNSKAP!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!

2012-05-22 @ 00:29:53
URL: http://sannis.se
Postat av: Sanna

VA SKA DU BÖRJA IGEN PÅ KUNSKAP!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!

2012-05-22 @ 00:29:53
URL: http://sannis.se
Postat av: nathalie.

jag vet egentligen inte hur jag hittade hit till din blogg. alls. men alltså, jag känner igen mig nå olidligt mycket gällande depression och krav och perfektionism och att hoppa av skolan. åh. jag ville väl bara uttrycka det.

Svar: Åhh tack! Det känns så bra att inte vara ensam med det liksom
Elin

2013-05-21 @ 21:13:42
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0