The TV Generation

Har börjat titta på några nya tv-serier på senaste tiden, check them out:
New Girl - Zooey Deschanel är med, och så är den ganska rolig. Bra där.
Suburgatory - Okej, ganska cheesy, fånig och amerikansk men den är nice att titta på när man inte orkar koncentrera sig typ.
2 Broke Girls - Alltså fett skön. Kat Dennings är SJUKT underskattad. Gillar inte sitcoms egentligen, men den här är värd!
The Secret Circle - CollegeCandy beskrev den som Vampire Diaries med häxor. Jag är inte något fan av VD men det ligger något i det... Om ni känner mig har jag säkert tvingat er att se Tomorrow When The War Began (om jag inte har det kom hit ASAP, måste ses!) och Phoebe Tonkin (Fi) har en ganska stor roll i den här serien.
Ringer - Sarah Michelle Gellars nya serie, hon är faktiskt bra men det är inte världens häftigaste story direkt.
Inget av det här är fantastiskt alltså, men allt är lagom bra.
och så har säsong 7 av både Supernatural och Criminal Minds börjat, check it out!
Har börjat titta på några nya tv-serier på senaste tiden, check them out:
New Girl - Zooey Deschanel är med, och så är den ganska rolig. Bra där.
Suburgatory - Okej, ganska cheesy; fånig och amerikansk men den är nice att titta på när man inte orkar koncentrera sig typ.
2 Broke Girls - Alltså fett skön. Kat Dennings är SJUKT underskattad. Gillar inte sitcoms egentligen, men den här är värd!
The Secret Circle - CollegeCandy beskrev den som Vampire Diaries med häxor. Jag är inte något fan av VD men det ligger något i det... Om ni känner mig har jag säkert tvingat er att se Tomorrow When The War Began (om jag inte har det kom hit ASAP, måste ses!) och Phoebe Tonkin (Fi) har en ganska stor roll i den här serien.
Ringer- Sarah Michelle Gellars nya serie, hon är faktiskt bra men det är inte världens häftigaste story direkt.

Inget av det här är fantastiskt alltså, men allt är lagom bra.

och så har säsong 7 av både Supernatural och Criminal Minds börjat, känns bra att jag har något nytt att följa när både Doctor Who; True Blood och Torchwood: Miracle Day har uppehåll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte sett Tomorrow When The War Began!!! när får jag komma?

2011-10-04 @ 00:17:16
URL: http://fyranolltre.blogg.se/
Postat av: madde :D

SV: asså det mitt emot kk typ längs ner på gatan innan linden på högersida om man går från åhlens typ. Fattar du ? xD

2011-10-06 @ 15:29:29
URL: http://diddilen.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag har tänkt se de flesta av dedär serierna men jag har inte tid att se allt, det finns så mycket bra att se. Supernatutal och criminal minds är såklart topprioteringar. Så bra.

2011-10-14 @ 09:01:10
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0