Wall of text :D

Okej, det var aslängesen jag skrev om min dag... så det tänkte jag göra nu.
Jag vaknade på morgonen. Sen sov jag. Sen vaknade jag. Och gick till skolan. För jag är ett ansvarsfullt barn, eh.
Jag lyssnade på typ Buraka Som Sistema och Kanda Bongo Man på tåget. Mysigt.

Samhällskunskap. Vi gjorde en övning om betygsmål i Sh A, svårt. Betygsmål är bara... obegripliga.
WS. Jag lästa ut Dansar Elias? Nej!. Äntligen! Den ar fett dålig, jag orkar inteee analysera den.
Seeen skulle jag iaf gå till Ica Nära på Skvallertorget med några i klassen. Och det gick inte braaa. Alltå jag köpte gummibjörnar, fanta och marabou kokos. Chokladen var äcklig och FLASKAN LÄCKTE I VÄSKAN. Så allt är klibbigt. Och godisit blev blött och läskigt så jag åt typ inte mycekt av det heller.
Engelska. Föreläsning om... Alltså. Om... Irland. IRA. Va? Whatever, vi ska iaf ha en oral presentation om IRA på fredag nästa vecka. Jag har löjligt mycket läxor.

Seeen slutade jag iaf, vid 12. Orkade inte stressa och äta lunch i skolan så jag åkte till Katrineholm, hämtade ut några (för många) böcker på bibblan och gick hem. Lyssnade mycket på KSMB, Jag är ingenting <3.
Sen typ ointressanta grejer mest: internet, Extras, hamburgare.
Pappa åkte till jobbet så jag, mamma och lite Ebba tittade på Love Actually. RICHARD CURTIS ÄR BÄST.

Nu är jag fett trött, är fortfarande lite sjuk så nu ska jag sova ihjäl hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0