Torsdag

HEJ!
Mycket att skriva om aaaah!

* Idag hade vi ingen mentorstid (som vanligt) men ingen berättade det för oss (som vanligt).
* Jag fick MVG på alla delar av engelska nationella, kommer på MVG i slutbetyg :D.
* Kommer få MVG i slutbetyget av slöjd (om jag fattade det rätt?).
* Det var typ lite folk i skolan idag.

Idag har Madde varit här. Vi har länsat frysen på panpizzor, sjungit med i Wild World och sett 7 avsnitt av Skins!

Måste sova nu, imorgon ska vi till Stockholm med klassen (sovmorgon :D).
Vi ska på riksdagen sen typ shoppa. Sen ska jag slå ihjäl lite tid och åka hem till min morbror, och där ska jag sova.
På lördagen är det NERDFIGHTERGATHERING! Be there.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Woho för MVG! :D



Panpizzor är så gott, har inte ätit det på hur länge som helst. :O

2010-05-07 @ 19:41:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0