Dinosaurs will die (RANT)

Idag var en väldigt speciellt dag, för det var första gången vi BARA HADE RIKTIGA LEKTIONER DÄR VI FAKTISKT LÄRDE OSS NÅGOT!!!!!!!!!!! :'D

Nationella gick bättre än jag trodde! Alla som känner mig vet vad jag valde - åldersgränser: bio. För liksom åldersdiskriminering + film är SÅ min grej!!! Jag blev typ klar för snabbt så det var lite besvärande men jag tror att jag fixar minst VG iaf! :)

Sen typ matte, och Madde och jag virrade runt över hela skolan och försökte lista ut var vi skulle vara. Sen hade vi typ någon slags muntlig förberedelse inför nationella provet - svårt. En person skulle typ förklara hur en symbol ser ut (typ 'det är en rätvinklig triangel med en halvcirkel på den vänstra sidan...') och alla andra skulle rita av den O_O.

Och sen slöjd. ALLTSÅ DET ÄR VÄLDIGT FINT FÖR VI HAR LIKSOM EN RIKTIG SLÖJDLÄRARE NU! Den vi hade förut var liksom... nej. MEN NU FÖRSTÅR JAG LITE AV VAD JAG HÅLLER PÅ MED!!! :::DDD Så jag kommer förhoppningsvis hålla mitt betyg :>. Men alltså slöjd är ganska nice nu, för jag slipper skriva loggboken med de idiotiska frågorna utan kan skriva på mitt EGET sätt och svara på mina EGNA frågor.
Ah.

Sen typ lunch och håltimme (och mentorstid, vi har FAKTISKT bestämt hur klasströjorna ska se ut nu!) och så. Jag typ sov lite i frallan.

Sen idrott och det var liksom KUL. Jag suger som tycker det :C. Men typ innebandy. Jobbigt. Men jag spydde iaf inte :D. Nä men alltås jag mådde illa så jag blev lite rädd men det gick bra.

Råkade somna när jag tittade på Helpless (med audio commentary!!!) så jag blev typ SAD. Får se det nån annan dag för jag pallar inte var vaaakeeeen mer liksom.

Jag ber om ursäkt för mina ovärda inlägg på senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: nora

åhå jag tog tvåan, den om att allt är möjligt :D



och vi fick sluta efter nationella :>

2010-02-11 @ 21:38:28
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: tack så mycket :D keep readin'

2010-02-11 @ 23:35:11
URL: http://slaktatom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0