LITE SPECIELLA SAKER, OM MAN SÄGER SÅ

Att göra på jullovet:

- Se klart säsong 4 av Supernatural.
- Läsa ut Tillsammans är man aldrig ensam (DEN TAR ALDRIG SLUUUT!)
- Förbereda min franskapresentation!
- Rensa min pärm med föreläsningsanteckningar (den är sjukligt tung)
- Slå in julklappar...
- Göra tre stenciler till matten
- Diskutera typ feminism inom religion (till provet alltså)
- Plugga samhällskunskap
- Sova
- Attackera min grammatik (haha fattar ni?)
- Rensa min garderob
- Se klart säsong 1 av Inbetweeners (det är inte så bra...)
- Rensa mina spelningslistor på youtube
- Titta på en massa filmer

Jag är bra på att prioritera, yeeeah.


Kommentarer
Postat av: madde

du glömde en sak! Ha filmkväll med mig eller en maraton kväll/natt! :D

2010-12-23 @ 15:02:39
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0