DET VAR TVÅHUNDRA ÅR SEN DET, JAG GLÖMMER MINA GLOSOR PÅ EN VECKA

Jag har väldigt mycket att skriva om!

- "Lunchade" med Madde och Cat idag. Senaste gången jag träffade Cat var på skolavslutningen, så det var mysigt.
- Sims 2 fungerar på min dator nu så jag har chillat med familjen Gast.
- Såg klart första säsongen av Inbetweeners (det suger).
- Fick ett spännande paket... kan inte säga exakt vad som fanns i det eftersom det innehöll lite julklappar men det var iaf sjukt bra!
- Städade farmors hus, lagade julgodis och städade mitt rum.

Nu ska jag jobba matte och läsa ut Tillsammans är man mindre ensam, men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: nora

ofta the inbetweeners suger? D:

2010-12-23 @ 00:50:59
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0