v. 50

Jag känner att jag behöver skriva en planering över typ närmaste tiden för att hålla ordning på saker. Så here it goes:

Måndag:
Vi har typ en viktig SO-grej i skolan!!! Och bild, jobbigt. Annars ska vi typ bara titta på film.
Efter skolan har jag maaassa saker att fixa, typ köpa skor, köpa julklappar och kolla på glasögon.

Tisdag:
SO-prov!!!
Sen något asviktigt som jag har glömt bort :(

Onsdag:
X-dag, PLUGGA MATTE!!! Som fan.
Sluta tidigare för att ta spruta. Någonstans. Hjääälp!

Torsdag:
Sista dagen!!! Så inga seriösa lektioner.
Sen följer Madde med mig hem och jag ska tvinga henne att titta på Wristcutters, Boat That Rocked och Notting Hill.

Fredag:
Ah, Madde har sovit kvar så jag är väl med henne.

Lördag:
Till farmor, och typ äta och stäääda.

Söndag:
Stockholm!!! TRÄFF! Aslänge sen sist. Ska kolla om jag kan sova hos Tove annars typ... hos nån morbror.

Måndag:
Filmkväll/inflyttningsfest hos Cat i Gnesta! Jag kommer även om inga andra gör det hihi. Äh, men jag åker direkt dit från sthlm.

Tisdag:
Hem från Gnesta och PLUGGA MATTE!!!

Onsdag:
PLUGGA MATTE!!!
Och typ slå in presenter och städa.

Torsdag:
JUUUL! Vi ska vara ute hos farmor, så jag stannar nog hos Madde och byter paket på vägen. Nåt sånt.

Efter jul:
Jag vill iaf till Uppsala!!!
Och sen måste jag göra något på nyår. Vad?
Annars blir det att PLUGGA MATTE, och typ chiiilla med böcker och film<3

När börjar skolan igen? :O

Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter fint :D

Jag vill också sluta på torsdag ._.



Jag KANSKE KANSKE kommer på träffen på söndag.



Iiiih, Uppsala! Du kanske kan komma hit i mellandagarna? :o Om jag inte har för mycket att göra då ._o

2009-12-14 @ 16:21:47
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Det är ju v.51 nu. ;)



Såna här planeringar är bra att göra, speciellt när man följer dem! ;D

2009-12-14 @ 20:35:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har matte blivit något slags obsession? (väldigt tveksam stavning:O) :D

2009-12-14 @ 21:41:02
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

just det, nyår, usch det är så jobbigt med såna högtider när man känner att man måste göra nåt kul, men då känns det oftast som att man inte hittar på nåt alls... ;)

2009-12-17 @ 16:57:47
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0