Planer

På lördag fyller farmor 75 och Örjan 50 så vi ska till något fancy ställe och äta och på söndag är det klädbytardag. Mina planer för resten av veckan:
 
- LÄSA
- Skriva klart mitt youthpass (får det att låta som jag redan har börjat med den men nej)
- Baka herregud
- Städa rummet... typ
- Plugga franska på Duolingo
- GU-möte, tänkte prata lite om Youth In Action
- Titta på CrashCourse... kanske. Någon som har tips på hur man kan strukturera det för att faktiskt ta in vad som sägs? Typ hur ofta man ska titta, om man ska anteckna, pausa eller något?
- Lära mig något tack. Lär mig något?
 
Obs fyller 18 och ½ på tisdag funderar på att supa mig full för att fira!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ojdå vad gammal du blir redan ;) Får mig att tänka på att jag faktiskt fyller 20 om lite mer än ett halvår :O När kan du ses förresten? Jag kan lite när som, har fullt upp med plugg men det är lika mycket hela tiden så det spelar ingen roll vilken helg jag struntar i att plugga ;) Så kan vi fira din födelsedag i efterskott och supa oss fulla? haha

Svar: Hahah du är så stoor!Kan ses den helgen den 22a?:) För i helgen är jag ju upptagen och nästa vecka är det grön ungdoms riksårsmöte!
Saknar dig supermycket :(<3
Elin

2013-02-03 @ 14:57:46
URL: http://darkblue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0