Oaktiv...

Aha. Hej!!!
Är sjukt förvirrad, vet inte riktigt vad som har hänt den här veckan.
IDAG var vi iaf och mötte mamma och pappa på flygplatsen. Sen var vi ute och åt på Rhodos.
Jag fick souvenirer också!!! Ett läderarmband, en magnet, ett Harry Potter-kortlek och en tröja med peacemärke på.

Nu är det såhär att min datorn FORTFARANDE INTE VILL KOPPLAS IHOP MED SAKER. Så jag är sur eh. Kan inte föra över några bilder från mobilen eller byta musik på min mp3.
Mest det. Jag har 1600 låtar på mp3n och 3200 på datorn. Eh, omöjlig ekvation. iaf, jag saknar hemskt mycket FOALS, HAIR (jag fattar inte inte hur jag klarar mig), All Time Low, Across The Universe, KSMB och Buffy... Jag har iofs värsta Metallica, MCR, Nirvana och musik från Skins men hm...

Okej, förlåt för lite wall of text nu ska jag sova ihjäl. Imorgon ska jag försöka få ordning på saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0