Give me something to sing about

Anledningar till att den här dagen är bra:

- Jag slapp franskaredovisningen!
- Jag fick Kerrang! - MED MCR-POSTER och massa coola klistermärken.
- Madde var hos mig idag, vi tittade på Jennifer's Body :D.
- Vi slapp mentorstiden (visserligen var det ingen som berättade det för oss, men ändå!).
- Jag köpte godis :D.
- Det är snart helg.

...fast lite sorgliga saker är att Media Player inte funkar, jag har fortfarande inte nya hörlurar till mp4'n och jag har gråtit för mycket idag också hoho.

Kommentarer
Postat av: Erika

KDHGSKDJGBSKJB JAG MÅSTE KÖPA KERRANG!!!!!!!! *_*



Jag hade ingen kemi det var bra :3

2010-01-28 @ 21:32:49
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0