Dances With Wolves

Skådespelare: Kevin Costner (Robin Hood - Prince of Thieves, Waterworld), Mary McDonnell (Donnie Darko, Independance Day)
Regissör: Kevin Costner
Handling: Det är inbördeskriget i USA och John Dunbar blir statinerad långt från civilisationen. Där möter han indianerna, och istället för att hamna i fara får han kontakt med dom. Han får namnet Dansar Med Vargar - och möter Stands With A Fist.

Jag är oficiellt kär i Smiles A Lot. Bara unga alltså, Nathan Lee Chasing His Horse är INTE så bra nu >_>.
Wind In His Hair är made of awesome.
Jag tycker om den alltså, men den är lite för långsam för min smak.
OCH JAG FATTAR INTE SLUTET! DET ÄR BARA KONSTIGT OCH DUMT.
Kevin Costner är nice, men jag vet inte riktigt om jag gillar honom som regissör.
Eh, och jag älskar Two Socks!!!




Kommentarer
Postat av: Marina

åh, Kevin Costner ligger högt upp på min lista med grymma skådisar. Jag tycker han är helt genialisk i alla roller han gör, han gör till och med Waterworld grym och det är ju ändå en sorts b-film. & Mr. Brooks, mums på den. x]

2010-01-05 @ 10:50:25
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0