(Sport)Lov

Jag känner jag behöver PLANERA lite så here comes mitt sportlov:

Söndag: Träffa Amanda eh? :D
Måndag: Garadasil... någon gång. 10.00 var det, jag vet inte VAR nånstans. Men det fixar sig. Och jag är väldigt rädd för det här, för den förra sprutan (man ska ta tre) gjorde ASONT. Grät :C.
Tisdag: Inget planerat!
Onsdag: Jag ska klippa mig typ... 14.30! Bara typ klippa topparna eller något.
Torsdag: Film hos Madde!

Fredag, lördag, söndag: Inget planerat än. Jag vill GÖRA något typ Norrköping eller Stockholm men jag tror inte att jag har tid eller råd. Jag måste bli klar med svenskan och engelskan... Om jag får tid över har jag en miljon filmer att se (:D).

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter fint C:

2010-02-20 @ 21:16:29
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0