Helg

OK så här är min awesome helg i punktform:

FREDAG:
- 7.26-tåget (SOM INTE VAR INSTÄLLT!!!) till skolan.
- Diskussioner om Millenniemålen.
- WS. Jag jobbade klart matteplaneringen och fick respons på franska 3:4.
- Försökte köpa julklappar, lyckades inte så bra.
- 12.32-tåget hem.
- Vi fick en ny ytterdörr.
- Tandläkaren, men min tandläkare var sjuk och de hade fel nr så de kunde inte ringa till mig. Öh. Fick tandborste, tandkräm, tandtråd och tandborstfodral.
- Skulle plugga på bibblan med träffade J (och vi har inte pratat sen höstlovet!!!) så jag var med henne istället.
- Hängde i Sörmlandsrummet ett tag och läste en bok om Gropptorp och Marmorbyn.
- Åkte hem till farmor och åt middag.
- Tittade på Nobelfesten och en massa nyheter. Läste igenom lite papper från MP.
- Åkte hem, tittade på Mysteriet på Grevegolm, somnade.

LÖRDAG:
- Vaknade typ halv tio och chillade och gjorde mig i ordning.
- Åkte med 12.17-tåget. Läste igenom papper från MP.
- Hängde lite på Pocket Shop.
- NERDFIGHTERGATHERING! Vi var 14 stycken (Erika kom inte :'() och jag hade träffat typ hälften tidigare.
- Vi stod vid spottkoppen typ tjugo minuter. En polis frågade ut oss om Paper Towns haha.
- Gick till stadsmuséet! Jag pratade mest med Nora eftersom jag är blyg.
- Var på stadsmuséet. Jag gillade dörrhandtagen från olika årtionden och Elins rum mest. Pratade lite mer med folk.
- Gick till Sci-fi bokhandeln. Nördade. Jag lyckades köpa en julklapp till!!!
- Skulle gå till Kulturhuset men det var stängt, ooops. Vi blev fotade väldigt fint (av oss själva, eller eh?).
- Jag gick till tågstationen med Sara, Frida och Emma. Vi köpte lunch/middag på pressbyrån och pratade.
- Frida och Emma bor i Karlstad så jag åkte tåg med dem, yeah!!! Vi delade på två säten men det gick bra.
- Gick hem, åt middag, städade (haha neee, skojar bara).

Jag har hoppat över mycket men jag är lite trött. Nu ska jag titta på Mysteriet på Greveholm.


Kommentarer
Postat av: Erika

Trevlig helg! :D

Jag skulle vilja varit med på gatheringet :((((((

Lol, varför fick ni ny ytterdörr? x]

2010-12-12 @ 15:54:55
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0