16

Idag (typ klockan 3 imorse) fyllde jag 16, woho! Nu tankte jag skriva om min dag.
Jag ar ledig for Elin tog mitt lunchskift.

Sa, jag vaknade typ 8??? Och orkade inte ga upp sa jag typ svarade pa lite sms och chillade. Sen oppnade jag presenterna mamma hade skickat och jag fick TOTAL LIFE FOREVER, ett nit-diadem och 230g Marabou Mjolkchoklad (god jag har saknat svensk choklad). Efter det duschade jag och kladde pa mig (nitdiadem, vit-orange-rosa-gron klanning fran Monki och vita leggins).
Till frukost at vi egg(<3), toast, sausages och bacon. Sen fick jag presenter av familjen Dixon!!! En svartbla sjal, en strandhandduk, tva filmer (Thelma & Louise + Beetlejuice), ett halsband och 2 bocker i 1!
Efter det akte vi till Haverfordwest (jag kan stava det nu!!!). Jag kopte en skolvaska pa Accessorice och ett par knastrumpor pa Peacocks.
Nar vi kom hem sa kom Chloe over och vi akte ner till Window On Wales for hon skulle hamta en nyckel. Jag kopte en aggklocka till farmor och typ HMMM den tickar. Men Hannah tejpade den och typ hade mycket bubbelplast sa det ska nog ga bra.
Efter det akte vi till en fair i Solva. Jag vann en kokosnot!!!!!!!!!!!!
Sen akte vi hem och jag, Lena och Chloe gick ut och gick med hundarna for jag fick inte vara hemma nar de bakar min tarta hoh.
Nu sitter jag vid datorn (......). Jag har fatt typ 50 grattis-halsningar pa facebook, GLAD! Tack!!!! <3
Men jag orkar inte sitta har langre sa jag ska lasa Cross Your Heart Connie Pickles.
Ikvall kommer Hannah, Sam, Nonnie, Ben och Chloe hit och vi ska grilla. Sen ska vi sova hemma hos Hannah och Chloe.
Hejda!!!! SES NASTA VECKA!!!

ps. jag fick en liten walesisk plastdrake ocksa.
pps. Kellys gitarrlarare ar samma som har lart DUFFY spela gitarr!

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis!!!!!<333

2010-08-05 @ 23:15:47
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: madde

omg förlåt GRATTIS ! saknar dig ses nästa vecka!!!!!

2010-08-07 @ 13:09:56
Postat av: - Alexandra!

GRATTIS i efterkott! :D



230 g Marabou Mjölkchoklad? Var tusan hittar man det? :O Jag har bara sett 200 g och mindre.



Yey för Beetlejuice!

2010-08-08 @ 17:16:25
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0