Solva

Ah, jag har fått många frågor om vad det är jag ska jobba med i Wales så jag tänkte skriva om det.

Alltså grejen är att förra sommaren var jag på ett ställe som heter Solva, det ligger utanför Haverfordwest (1. ja, jag var tvungen att googla det för att stava rätt. 2. RHYS IFANS KOMMER DÄRIFRÅN!), med min familj (det blev en lång mening).
Det var inte bra där för jag hade en dålig vecka och var typ fett dryg men dom vi bodde hos sa ändå att det kanske fanns möjlighet för mig att få sommarjobb nästa sommar!

Så aaah sagt och gjort, jag hörde av mig och mailade lite typ och WOHO :D. Aslätt att fixa, och det är liksom BRA för jag är faktiskt riktigt bra på att lära mig saker (om man kan säga så utan att skryta) så jag tror säkert att jag klarar av jobben jag får, men jag är INTE bra på typ sociala grejer - som att söka jobb. Öh.

Jag veeet faktiskt inte vad jag kommer jobba med. Det är typ en pub/restaurang så jag antar att jag ska typ servera och diska eller så, det verkar rimligt.
Jag ska troligtvis börja den 12:e juli så jag åker nog ett par dagar innan.
Idag fick jag ett nytt mail och där stod det att jag kan jobba till sista augusti. Like what!?!?!? Skulle vara sjukt nice men 1. jag får inte vara borta så länge för mina föräldrar, 2. skolan har redan börjat då och 3. jag tror inte att dom jag ska bo hos vill ha mig där så länge haha.

Men det löser sig nog :D, hoppas att det blir av.

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter väldigt roligt må jag säga!

2010-04-01 @ 21:56:25
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: Erika

Svar; Msn? c:

2010-04-01 @ 21:57:46
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag tycker det där låter galet nice! :D

2010-04-02 @ 09:24:54
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0