Min dag i låtar

Till frukost lyssnade jag lite på Joy Division, typ det här: Joy Division – Love Will Tear Us Apart (1980 Martin Hannett Versions). En ganska lugn start på dagen liksom.

Jag får låna mammas hörlurar till mp3'n tills jag har råd att köpa nya!!! Tack mamma!!! :D Så jag kunde äntligen lyssna på musik på bussen igen. Det blev Metallica på låg volym, Kent – Rödljus II på hög volym och alldeles för mycket Bloodhound Gang.

I skolan blev det inte så mycket musik, men Erasure – Always (2009 Mix) spelades i min hjärna. Jävla Robot Unicorn Attack!

På bussen hem så typ mmmh The Hollies, speciellt The Hollies – I'm Alive. Och MMMCCCRRR :D.

När jag kom hem sov jag bort hela eftermiddagen och nu har jag precis vaknat. Mår fett dåligt för att jag inte har hunnit plugga eller något så jag lyssnar på Joy Division – The Best of Joy Division för att det är bäst och räddar mitt liv typ.

(jag har tappat bort mitt busskort btw! jag är så bra)


Kommentarer
Postat av: nora

joy division är ju otroligt bra.

2010-04-27 @ 17:22:00
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0