IRL

Har ni hört talas om Pocketförlaget? De har iaf bestämt sig för att satsa mer på pocketböcker för ungdomar och startat IRL. Det är väl ganska... känslosamma böcker. Alla har getts ut tidigare, det här är bara i pocket you know (billigt!!!)

Alltså!!! :D. Jag har vetat om det här ganska länge men kollade inte direkt upp det, så hittade jag dom på Akadamibokhandeln och MMMH.
VAR ÄR ALASKA?. Säger allt. Alltså den boken är så helvetes jävla bra, även om man inte är Nerdfighter. Grejen är att jag inte har läst någon annan av IRL-böckerna men ALLA är sånna som jag har tääänkt läsa nån gång. Speciellt Nick & Norahs oändliga låtlista.
Det finns alldeles för få böcker för ungdomar i pocket så det här är sjukt bra!
Och sist men inte minst går 1 kr från varje bok till Rädda Barnen! Lite lite tycker jag... men bättre än inget!

IRL
IRL #2

Alltså alla boknamn är helt störda haha. Och jag är ganska anti mot att INTE läsa på orginalspråket men ah...



Btw... Var är Alaska? har fötter på omslaget ahahha. DFTBA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0