Prinsessa på väg av Meg Cabot

En prinsessas dagbok 8... De blir bara sämre och sämre. Men jag vill läsa dem iaf, av någon orsak.
Grejen är att alla är så OSMARTA. Typ antingen överreagerar eller bryr sig inte alls, och alltid på fel ställen. Finns det inget mellanting?
Som det här med att Michael hade sex med Judith (innan han blev tsm med Mia). Allte det är klart att man blir arg om ens pojkvän ine berättat att han har haft sex med någon. Det är ju endå en ganska stor grej liksom. Men Mias kompisar är typ 'äh, det spelar ingen roll', öh jo? Och Mia... överreagerar som vanligt.
Och Lilly, Mias bästa kompis i böckerna, är ju helt dum i huvet. Hur kan Mia vara kompis med henne? Hur kan NÅGON typ vilja ha kontakt med henne överhuvudtaget? Ens bästa kompis borde väl berätta om hon har haft sex med sin kille eller inte? Även om hon inte vill avslöja alla detaljer liksom, men hon kan väl SÄGA DET.

...jag tänkte bara skriva av mig lite. 3/5.


Kommentarer
Postat av: Saha

Sv; Visst är dom? ;'o

2009-11-28 @ 22:36:31
URL: http://howiehamster.blogg.se/
Postat av: Saha

Sv; Det tycker jag med! :)

2009-11-28 @ 22:37:03
URL: http://howiehamster.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom blir verkligen bara sämre! :o Har inte orkat läsa de senaste två, orkar inte med Mia och hennes listor och Lily som är.. well, dum i huvudet. :)

2009-11-29 @ 01:04:30
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0