9B RULES

Happ, nu går jag i nian. Fy fan det känns inte normalt.
Nyss började jag ju sexan :(.



^ Så kändes bussarna idag, jag hade ingen busstidtabell och det bar en miljon Baggetorpsbarn där.

Idag var en väldigt tråkig dag. JAG HAR TRÅKIGT.
Vi typ fick informations och blablabla.
Eller okej nej, vi bara snackade och drack cider... (?).

Vi fick skåp! Dom är gula! Mittenskåp <3
Och EN MILJON papper som föräldrar skulle fylla i. Det är seriöst sinnessjukt mycket.

MEN, jag är JÄVLIGT förbannad för jag har mer PMS than ever! Så jag pallar inte utan ska sova. Sooova.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ellerhur, det känns jättekonstig att gå i nian :O

Det känns som jag nyss började sjuan och var livrädd för niorna och nu är man liksom nia själv och tycker sjuorna är jättesmå :o



Jag har skåp överst, det tycker jag är bäst^^

2009-08-19 @ 20:29:07
URL: http://ifyoucouldseeintomysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0