Tisdag

Imorse var det Don't Drink & Drive på Eber, inte något man glömmer i första taget (och jag är väldigt kritisk, som ni vet).

Efter föreläsningarna åt Klara och jag kebab till frukost/lunch.

Resten av skoldagen bestod av Naturkunskao B och Franska 4.

På eftermiddagen var jag hos min närmaste kompis (avståndmässigt alltså) och mådde bra. Vi fikade, tittade på This Is Englad '86 och pratade mycket.

Nu vill jag se på senaste avsnittet av True Blood men det är en bättre idé att sova så att jag orkar med all franska imorgon. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh jag saknar dig. Vad synd! Säg till om du vill ta en promenad eller nåt, bara prata nångång. <3

2011-09-15 @ 08:20:27
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: TOVEEE

This is England '86 bra??? :oo (kom på att jag bara kan kolla det på ditt filmtips....) och..jag förstår inte varför du valde franska steg 4 :(

2011-09-16 @ 21:03:07
URL: http://ThuDinh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0