Vilja

Om man är intilligent ska man vilja bli professor fysik, hoppa fallskärm i Ryssland, vinna nobelpriset i litteratur, rädda Brasiliens regnskog, simma med delfiner i Västindien, åka till månen, plugga konst i Paris, gifta sig med en miljonär och flytta till New York. Man behöver inte lyckas med det här, men man måste VILJA.

Jag är så trött på att allting ska vara så HIMLA fint. Cupcakes, drinkar, powerwalks, yachter, märkeskläder och så vidare. Allt är prestation, skönhet, lyx, utveckling och äventyr. Det är absolut inget fel på att vilja det, men det är inte för alla. JAG ÄR INGEN LIVSNJUTARE.

Tänker bosätta mig i Målke, lösa korsord, renovera, skjutsa min fula barn till tråkiga fritidsaktiviteter, göra saft, sticka, läsa poesi, jobba på Ica, promenera med hunden, klippa gräset, skotta snö, tvätta, titta på Bingolotto och ha tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är klar med den!!! :D den var nästan bättre än filmen ju?!

2011-11-01 @ 02:07:56
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är klar med serien och DÖ vad bra den var?! Typ bättre än flmen nästan tycker jag. Och det var General Knas, Movits! och Fleet Foxes. De behöver lite ny musik tyckte jag även om de har en del gammalt gott :)

2011-11-01 @ 08:56:21
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Marina

Det här kan vara något av det bästa jag någonsin läst.

2011-11-03 @ 17:35:06
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0