Pretty Bad Things

Jag gråter blod. Amerikanska omslaget:



Nu är det såhär att på senaste tiden har jag blivit mer och mer irriterad på the United States of America. Och det här är droppen. Pretty Bad Things är en av världens bästa böcker och omslaget är fucked up helt enkelt. Alltså - USA förstör ALLTING. Ingen kan väl på allvar tycka att Skins US är bra liksom? Det jag stör mig på mest är hela "vi är världens bästa land"-grejen. För det är verkligen så, alldeles för många amerikaner är sjukligt patriotiska. Det finns så många i landet som har det så dåligt men INGEN BRYR SIG. Hej världens mest hypokritiska land.

Kommentarer
Postat av: madde

2011-01-27 @ 11:42:11
URL: http://diddilen.blogg.se/
Postat av: madds

ja du har så rätt om USA man lackar lixom ur på dem!



Du kan vi inte typ leka hemma hos mig efter kör kursen? :D

2011-01-27 @ 11:43:49
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0