What do you give to a man that has NOTHING?

Som läsare är jag: Pepp i perioder liksom.

Som bloggare är jag: Samma som ovan...

Senast lästa bok: Ibland Bara Måste Man - David Levithan

Senast påbörjade bok: Örnnästet - Alistair MacLean

Senast köpta bok/böcker: John Ajvide Lindqvist

Favoritdeckarförfattare: Jag läser inte så mycket deckare.

Jag läser allt av: Rowling.

Jag läser helst inte (genre/författare): Tjocka, cheesy eller tillgjorda böcker.

Vid hyllan för fackböcker letar jag: Fackböcker...

Förutom svenska läser jag gärna: Engelska! Orginalspråket är ju alltid bäst, men jag kan bara svenska och engelska så jag har inte värsta valmöjligheterna.

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: Så Värt - Martin Jern

Högst upp på min bok-önskelista-just nu står: Will Grayson, Will Grayson - John Green

När jag går på antikvariat letar jag alltid: Jag har aldrig gått på antikvariat... var finns det?

 


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Engelska böcker är kickass! Och som du säger - originalspråket är ju bäst. Jag hittade en av John Ajvide Lindqvist som dem översatt till engelska, undrar hur den är. :P

2010-05-22 @ 09:50:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Det tycker jag du ska! Blev det någon Ben & Jerry's glass? :)



Ja men precis, undrar hur dem översätter osv. Då ska man gärna ha läst svenska originalboken också så man kan jämföra med den andra. ;D

2010-05-22 @ 19:40:19
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0