Rough & tough

Planeeering!
Det blir ju värsta musikal närmsta veckorna, inte pepp.............. men vi får väl se.

Vecka 20: MUSIKAL.
Måste bestämma mig för om jag ska gå på balen eller inte också. BLÄ. Jag vet verkligen inte, det är inte som om jag ser fram emot det, men jag kommer inte på någon anledning till att inte gå :(.
Helgen: Jag ska troligtvis till Madde och titta på fiiilm om det går och så. Annars ska jag... göra nåt kul!

Vecka 21: MUSIKAL.
Vi kommer typ jobba kvällar också tror jag?
Helgen: Typ förställningar hela helgen, KOM OCH KOLLA?

Sen är det en riktig skolvecka kvar!!!
Och allra sista veckan är typ bal, slottsdag och skolavslutning.
MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR TILLS VI SLUTAR GRUNDSKOLAN X_X.


Kommentarer
Postat av: Erika

Är det bara jag som tycker det är asläskigt att sluta grundskolan??? :c

2010-05-16 @ 22:02:40
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0