...

Jag tänkte skriva lite om den här veckan... Den har verkligen gått upp och ner. Jag har typ inte lyssnat på något annat än Seven Nation Army, haft ont i halsen, läst Harry Potter och lite annat som jag inte tänker skriva om här.

Det här med att hålla sig undan från datorn har gått okej... alltså det var inte datafri vecka lika mycket so mitnernetfri. Jag har spelat Sims, pluggat och hållit mig uppdaterad om lite saker (Frankie ska få tvillingar!) men det var inte så svårt.


Måndag:
-

Tisdag: Vi hade nationella prov på förmiddagen, läs- och hörförståelse i engelska. Jag tyckte att det var lätt och gick bra så därför gick det säkert dåligt.
Resten av dagen gick vi igenom massa viktiga, jobbiga saker.

Onsdag: Jag pluggade historia typ hela x-dagen. Hade matteprov också, fel på en uppgift - 23/25. Jag är sjukt nöjd för jag gjorde hela provet sjukt snabbt eftersom jag var stressad, läste inte igenom det eller något. Och jag kunde typ det jag hade fel på så det känns bra.

Torsdag: Studiedag. Jag pluggade so hela jävla dagen och tittade på Phantom of the Opera hela jävla natten.

Fredag: Försov mig, så jävla dåligt. Så jag missade typ alla lektioner på förmiddagen... Fick iaf reda på vad jag ska skriva om till svenskan - kläder och stilar. Alla säger att det passar mig och jag måste hålla med. Vi började äntligen med grupparbetet i no och jag har insett att jag verkligen måste omvärdera mig åsikter om knark. LSD, Någon? På kvällen var jag på bygdegården i Marmorbyn och gick igenom vad jag skulle göra på lördagen.

Lördag: Mammas kompis, vår föredetta granne, hade 40-årsfest och jag, Madde, Henke, Bisse och Andreas hjälpte till med mat och så typ. Det gick braaa och var inte särskilt stressigt eller jobbigt. Jag chillade hos Madde ett tag när vi var klara, och fick skjuts hem av mamma och pappa när festen var slut typ.

Söndag: -

Men nu har jag some catching up to do, som 2014 olästa inlägg på bloglovin.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Det har varit tomt på datorn utan din blogg :(

Och du är duktig som klarade en internetfri vecka! Jag skulle dö ._. xD MEN jag ska faktiskt klara det någongång, fast typ på sommarlovet istället ^^

2010-03-22 @ 10:05:13
URL: http://darkblue.webblogg.se/
Postat av: Erika

Huhu, HEJ VÄLKOMMEN TILLBAKA :>>



Yay, grattis till Frank<3

2010-03-22 @ 13:31:48
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: Johanna

vad kul att du är igång igen! :D



tack så mycket :)

2010-03-22 @ 16:52:25
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Tusan så jag saknar engelskan! Har inte det nu i trean av gymnasiet. :( Jag minns när jag gjorde hörförståelseprovet, man får alltid höra olika dialekter från Storbritannien och det är alltid någon från Skottland med grov dialekt som ska prata och man ska samtidigt förstår vad den säger. :P



Oj, fel på bara en uppgift? Grymt ju!

2010-03-22 @ 18:53:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Inez

2014? Stackare, jag har bara typ 100 ^^

2010-03-23 @ 20:47:42
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0