Saturday

Den har datorn ar very, very, very langsam sa jag orkar inte anvanda den sa mycket.

Nu har jag varit har i en vecka! Jag har gjort lite allt mojligt men inte sa mycket. Har ar en liten lista:
- Druckit te med Lena pa cafeet vid vattnet (TTTEEE. TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAA).
- Lanat en wetsuit av Rhianie (vet INTE hur det stavas), fast jag har inte kollat om det passar an.
- Serverat 10 personer pa jobbet! Valdigt lite alltsa, 7 i tisdags och 3 igar. Jobbet ar lite konstigt btw.
- Varit pa Monday Club och atit vattenmelon.
- Sett pa 5 och en halv filmer.
- Druckit champagne hos Sylvia (Adams mamma) pa Kellys fodelsedag.
- Klappat hundar.
- Atit mycket agg.
- Bott pa ett jattemysigt B&B (Penn-y Bank)

Imorgon har jag min forsta day off, vi kanske ska kolla pa folk som paddlar (?) da. Sen sa Hannah att hon nog skulle bjuda hit lite folk for att typ... paddla (alla gillar vatten har) och att jag kunde hanga pa om jag ville.
Pa tisdag har Kelly Birthday Sleepover, jag ar med om det pasar med jobbet typ, men jag vet inte mina tider alls sa bla.

Och lite fakta: Solva ska vara stallet i Wales med mest sol... okej sager jag.
Dom jag bor hos kan svenska alltsa, jag vet inte om jag har forklarat det oh. Lena vaxte upp i Sverige, hon och mamma har varit kompisar lange. Adam (Lenas man) och Kelly (dotter) har lart sig, men kan inte allt liksom.

Det har blev ett valdigt rorigt inlagg for jag har lite brottom till jobbet, vi hors!
Och Erika!!! Skriv om Londooon!

Kommentarer
Postat av: Erika

Coolt! Haha skumt, men jag är avundsjuk :o Wales verkar liksom coolt!



Meh, jag la iaf upp några bilder från london på min blogg :> Men det var awesome hur som helst.

2010-07-17 @ 16:45:44
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: el

erika: inte tillrackligt!!1 SKRIV MER!

OCH VAD VAD VAD VAD HAIR??!?!?!?!??!? DU SKOJAR??? FOR ANNARS BLIR JAG ARG!!!

<3333

2010-07-18 @ 16:39:14
Postat av: - Alexandra!

Oj, nej det var inte många serveringar, inte. :O



Vilken var den halva filmen du såg? :)

2010-07-18 @ 20:40:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0