Planer

Det var länge sen jag chillade och bara var hemma en helg så det tänkte jag satsa på i helgen. Men jag har ändå lite saker jag måste göra.

Fredag: (får gå upp 6.30<3) Äta upp godiset jag har i skåpet! Väldigt viktigt. Nej men satsa allt på HKK'n, och fortsätta plugga me det efter skolan. Seeen bara läsa ut Kerrang! och läsa HBP, kanske se nån film jag har inspelad på teven.
Lördag: Jag behöver lite nya kläder och har presentkort på H&M! Grejen är att det i Katrineholm inte har så stort utbud och det känns bättre att åka till typ Norrköping eller iaf Maxi... Någon som är på?
På kvällen tänkte jag utforska Voddler!
Söndag: HKK. Fransk grammatik. Engelskaläxan.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter fint :3

Voddler!

2010-01-28 @ 23:36:35
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: Erika

HKK <//////3

2010-01-28 @ 23:36:44
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0