Lost - Säsong 5

SPOILERS.





Nu har jag sätt klart säsong 5 hoho! Jag fattar ingenting som vanligt :>.
Det är nice att man börjar få reda på lite mer om Jacob, och monstret!
Men det är massa saker som aldrig förklaaaras. Typ var är Claire? Och what's up med killen med ögonlappen som dog för längesen? Och Richard? Och Jacks pappa? OCH VARFÖR ÄR ALLA SÅ SKUMMA?
Får hoppas på det till nästa säsong!
SUN HITTADE RINGEN. Charlie <3. För jag var så ledsen att Claire aldrig fick ringen eller Charlies lista!

Grejen är ju:
"It has been confirmed that many familiar faces will be making a return for LOST’s final season. Claire (Emilie de Ravin), who vanished in season four, will be back as a series regular, plus the apparently deceased Charlie (Dominic Monaghan), Libby (Cynthia Watros), Michael (Harold Perrineau) and Boone (Ian Somerhalder) will each be making an appearance – but in what capacity remains unknown."

Kommentarer
Postat av: Marina

jag längtar så jag dör till säsong 6. Äntligen ska man få vata alla hemligheter! & sawyer - mums! :D



2010-01-21 @ 23:22:23
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)

2010-01-22 @ 17:50:35
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0