(jag älskar the who)

Idag har varit en nice dag!!!

Vaknade hos Amanda, typ tidigt för att vara jag. Idag gjorde vi inte så mycket... pratade och spelade The Da Vinci Code, där jag lyckades öppna ett fönster!! Eh ah.
Bussen hem gick 14.15 och jag gick av vid gamla kyrkogården idag, jag brukar inte våga det hahaha.
Ebba och jag spelade lite konstiga Gamenext-spel och jag åt något som liknade lunch.
Sen började jag och mamma och titta på Watchmen, woho! Fast det är nästan SJUKT JOBBIGT för jag fick en bränd version i julklapp, och jag typ gråter blod av textningen och den går inte att pausa, för det är bara ljudet som stannar, inte filmen hahaha.
Hur som helst, jag orkade (som vanligt) inte se klart den utan hamnade här istället. Mamma orkade typ inte heller se klart den...
Jag funderar på att dra till Ica Nära och köpa godis men jag är en lat person. Jag lyssnar på det här och typ kikar runt på bloggar istället :D



(snygg bild) Typ sådär ser mitt rum ut just nu. Men jag har satt upp en ny mcr-poster som jag fick i julklapp!!! Laddar upp en bild på det sen.


Kommentarer
Postat av: Saha

Sv; HAHHAA! aa, asasöt kille asså :o

2010-01-09 @ 19:36:55
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0