Here we are now, entertain us

Sånna här dagar är det enda som hjälper att lyssna på Nirvana på RIKTIGT, RIKTIGT HÖG MUSIK.
...och Vargpakten. Hahaha.

Förmiddagen var bra, eftermiddagen var dålig och när skolan slutade för dagen dog jag en hel del.

Men nu ska jag vara positiv och sådärva, så here we go:
1. VI KOMMER JOBBA MED HARRY POTTER PÅ ENGELSKAN! SKOJAR INTE!!! Jag är _SÅ GLAD_ att vi har fått Carro i engelska, bästa planeringen ever? I SAY YES. Vi ska titta på De vises sten och jobba med ett häfte om den. Sen har vi lite andra intressanta uppgifter, typ jobba om The Shawshank Redemption (jag har velat se den SÅ länge) och om andra världskirget.
2. Och jag tror på allvar att jag kommer klara matten, om David hjälper mig. Mycket.
3. Jag kommer inte på något mer som är bra.

Jag är fett hungrig, men mamma tyckte att jag skulle vänta med att äta tills hon kommer hem.
Jag ska kolla mitt bankkonto då också, för att se hur mycket som fattas om jag ska köpa Buffy-boxen :D

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag var helt galen i Nirvana förut. Deras musik var en stor stöttepelare då, så dem kommer alltid ligga mig nära om hjärtat. :)



Åh, The Shawshank Redemption är SÅ bra!



sv: Härligt! Det var år och dar sen jag besökte ett bibliotek för att stanna en stund.



Vi får hålla tummarna för att din vecka bara blir bättre och bättre!

2010-01-11 @ 18:07:44
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Erika

JAG VILL OCKSÅ JOBBA MED AWESOME SAKER PÅ ENGELSKAN :(((

2010-01-11 @ 20:36:46
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0