Falsksanning

Broccoli<3

1. Frånochmednu tänkte jag börja typ varje inlägg med att skriva något jag älskar.
2. Jag tror inte att jag ska köpa någon klasströja, fattar inte grejen. Ska den symbolisera vår fantastiska gemenskap?
3. Min bikiniöverdel är mindre än den ser ut att vara hoho.
4. Varför är mitt fönster öppet? Och varför stänger jag det inte?
5. Jag hittade en galge i min väska.
6. Alla klockor gick olika idag!!! :(
7. Det stod massa elaka saker om min so-lärar i min religionsbok INNAN jag fick den.

Vilket av de här påståendena stämmer inte? :D
Facit: 5.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag råkade markera allt så jag såg svaret :(((

2010-01-19 @ 21:07:18
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Den första stämmer inte heller, för du har inte skrivit sådant du gillar i inläggen efter detta. ;)

2010-01-20 @ 20:06:16
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0