Bigmouth Strikes Again

The Smiths<3<3<3

OKEJ ALLTING ÄR VÄLDIGT STRESSIGT.
Nu är jag helt slut, men jag kommer inte få sova förrens... sent. Måste skriva något till engelskan, packa oc hstäda mitt rum :@ Fast jag tror att jag skippar det det sista.

SOM TUR ÄR så ska jag ta 7.45-bussen imorgon!!! JAG ÄR SÅ FUCKING HAPPY :D Sovmorgon <3.
Jag satsar på att gå upp 6.30 :D Då hinner jag typ planera lite kläder och så~~~.
Tåget till Uppsala går nån gång vid 18 tror jag, och jag kommer hem 16. Jag får göra mitt bästa...

Idag lekte vid smygarleken på idrotten, började titta på HP i engelskan och pratade om otrevliga saker på håltimmen. Bussen hem från Marmorbyn kände inte för att dyka upp alls, men det löste sig.



Fin bild.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kommer gå upp tidigare än dig D: :o

2010-01-14 @ 22:03:49
URL: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0