Ibland är det bara för mycket för mig

Idag försökte jag klara av för mycket och stressade ihjäl mig och var sjukt nervös. Men jag kan inte sluta för det går ju inte liksom, man måste ju fixa så mycket i skolan.
Först gick nationella proven åt helvete jag typ var jätteförvirrad och skakade och bara skrev lite. Sen genomgång på matten som jag inte förstod ett skit av. Till sist livräddning i badhuset, om jag klarade det? Tolkningsfråga.
Jag lyckades iofs gör det jag skulle i tid men efteråt var jag tvungen att gå och spy.
Nice dag!

Nej, men när jag kom hem låg värsta fina brevet och väntade på mig, så jag lyckades glömma all ensamhet, alla idiotiska killar, alla läxor och framtiden för ett litet tag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick säkert mycket bättre än vad det kändes :) hoppas du får en bättre dag imorgon! Kram

2010-02-10 @ 18:27:49
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0