Sista veckan!

Okej, sa har ar mina planer,

Mandag: Jobbade lunch. Om ett tag sa ska kanske Kelly och jag till Window On Wales och kopa fodelsedagspresent till Rhian? Eller? Dom stanger iaf nio.
Ikvall (fem?) ska vi iaf grilla med Monday Club.

Tisdag: Jobbar lunch, och Jane sa att jag maste vara dar vid 11 for bla bla bla Don nagot nagot nagot.
Vid tva har Rhian overaskingsfest sa jag ska ner till stranden nar jag slutar (typ tre).
Pa kvallen har Anya fest eller nagot vet inte vad sa vi ska dit allihopa.

Onsdag: Vet inte om jag jobbar!!! Men jag tar det med Jane imorgon. Da kommer det iaf en ny gammal kock for Claire... ja, ni vet (ni vet inte).

Torsdag: Jobbar forhoppningsvis inte.
Vi ska ata middag/lunch/nagot med Silvia tror jag.

Fredag: LONDON.
Vi aker tidigt pa margonen tror jag (bil), for vi ska ata lunch med mamma och Ebba.
Sen vet jag inte.

Lordag: Aker hem! Nar jag kommer hem ska jag chilla och DRICKA MJOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sondag: Firar min fodelsedag. Farmor kommer nog och sa. Och Madde!1 Tycker jag.

Slut.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det där är verkligen jobbigt när man är utomlands - att saker man tar förgivet inte finns tillgängligt, som i ditt fall mjölk. Det finns säkerliken mjölk där men den är nog inte ett dugg i närheten av den vi har här hemma. :P

2010-08-09 @ 20:03:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0