Världsbokdagen!

GLAD VÄRLDSBOKDAG!

Jag tänkte fira med att läsa och blogga lite om min relation till böcker (det där lät inte alls psycho).

Jag lärde mig läsa när jag var 5. Den första boken jag läste själv var Ena benet kort, den äger :D!
När jag var ~7 så började jag tröttna lite på att läsa... men då fick jag min första Harry Potter-bok!!! Jag fattade inte allt (föesta gången jag läste den trodde jag att alla var KATTER) men älskade den ändå. Och sen var jag såld liksom, Harry Potter räddar mitt liv all day every day.
Världens näst bästa böcker Imorgon när kriget kom-serien. Andra favoritförfattare är Haruki Murakami, John Ajvide Lindqvist och John Green.

Idag har jag hängt på biblioteket ett tag och läst ut Allt för min syster och 96 romaner för dig som fortfarande har bråttom. Nu ska jag läsa Janis den magnifika.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Böcker är grejer det, en värld ingen kan störa en i. :)

2010-04-24 @ 10:44:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack:D jag missdae helt världsbooksdagen! :o

2010-04-25 @ 12:12:18
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0