Next to you

Idag lyssnar vi på det här: The Police – Outlandos d'Amour.

Badkar eller dusch - Duschkabin.

Barfota eller skor - Barfota.

Bok eller serietidning - Bok!

Favoritlåt just nu - King Creosote – You Are Could I ?.

Tre dofter jag älskar - Bensin, cigarettrök och killparfym.

Färg jag inte gillar - Vit.

Gör jag helst - Är med kompisar.

Gör jag helst inte - Är ledsen.

Har du färgat håret någon gång - Jaaa.

Har du någon tatuering - Nej.

Har du något syskon - Ebba.

Hav eller sjö - Inget?

Hårdrock eller klassiskt - Hårdrock!

Igår - Läste jag mycket i Allt för min syster.

Jag bor - I Katrineholm.

Jag borde - Gå till skolan imorgon.

Jag borde inte - Bita på naglarna.

Jag har aldrig - Kysst en kille.

Jag har många - Paketsnören.

Jag saknar - SOFIA!

Jag skulle vilja - Leva.

Jag äter helst - Choklad.

Jag äter helst inte - Djur.

Kaffe eller te - Te.

Lyssnar jag helst inte på - Schlager.

Lyssnar jag gärna på - ROCK.

Plast längst hemifrån jag varit på - Rhodos?

Mitt favoritväder - Sol!!!

Morgon eller kväll - KVÄLL.

Om jag hade råd skulle jag - Köpa Angel-boxen.

Om jag till slut blir vuxen ska jag inte - Skaffa barn.

Senaste sms till - Madde?

Snyggaste plagget i min garderob just nu - En rödvit-randig klänning.

Stjärntecken - Lejon (kinesiska zodiaken är bättre).

Tre platser jag aldrig vill tillbaka till - Det är aldrig platserna det är fel på, bara innehållet.

Tåg eller flyg - TÅG!

Vem pratade du med på telefon senast - Tove?

När rökte du senast - Hm.

Vill jag vakna med - Glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0