Böcker!

Fem favoritböcker: Harry Potter, Twilight, Imorgon när kriget kom, Linas kvällsbok och Pirater! :D
Läser just nu: 1984 - George Orwell
Senast lästa bok: Ondskan - Jan Guillou
Bok du vill läsa: Breaking Dawn - Stephenie Meyer
Något du läser ofta: Harry Potter - J.K. Rowling
Senast köpta inbundna bok: Deluxe - Anna Godbersen
Senast köpta pocketbok: Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
Bok du läst flest gånger: Harry Potter-böckerna
Ultimata längden på en bok: Beror på hur stor texten är! Men 300-400
Favoritbokhandel: Jag brukar inte köpa böcker...
Favoritbibliotek: Det i Katrineholm! <3
Favoritplats att läsa [i hemmet]: Vid tv'n.
Favoritplats att läsa [utanför hemmet]: På bussar/tåg!
Författare du alltid köper i inbundet format: Alltså jag brukar inte bry mig om det är pocket eller inte...
Bästa lässnackset: Chokladkaka
Bästa läsdrycken: Vatten
Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Ingen!
När på dygnet läser du helst: Natten
Bästa kollektivtrafikläsningen: Va?
Favorittidning: Shojo Stars! Annars Nemi.
Så sorterar jag min bokhylla: Det tar för långt tid att förklara!
En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Ena benet kort <3
Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Harry Potter och de vises sten!
Bok i din hylla med finast omslag: Deluxe, jag köpte den bara för omslaget!
Slitnaste boken i din hylla: Harry Potter och den flammande bägaren

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jaa verkligen <(^__^)>

2009-09-04 @ 16:43:15
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Inez

Har läst Harry Potter böckerna cirka nio gånger, visst är dom härliga?

Själv så sorterar jag inte böckerna i min bokhylla på nåt särskilt sätt. Blandar gamla och nya, så att det inte blir en hylla med bara tråkiga omslag! :D

2009-09-04 @ 17:34:36
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: :DD

Varför är Åland konstigt? XD

2009-09-04 @ 18:46:21
URL: http://ifyoucouldseeintomysoul.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag snor ;D

2009-09-04 @ 20:56:00
URL: http://castrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0