Bedtime Stories

Det är ju en fin idé, och Josse hade filmen så jag lånade den!

Filmen handlar om... Skeeter, som jobbar som... reparatör på ett hotell. Hans pappa ägde det, men tvingades sälja det när Skeeter var liten. Köparen lovade att Skeeter skulle få styra hotellet när han blev vuxen, men så blev det inte.
Så kommer det sig att Skeeter ska passa sina systerbarn. Han har inte så bra hand med barn, men något han är bra på är att berätta godnattsagor. Men det verkar som om det barnen bestämmer i sagorna händer på riktigt...

Den är... alltså man klarar av den. Och skrattar ibland. Men jooobbig och förutsägbar.
OCH WOOJDSIWD. Alltså jag tycker verkligen att det är för lite sagor! Man typ ser inte alls mycket om hur sagorna händer på riktigt? Dåååligt vafan. Man borde vara övertydlig där!

Jag ÄLSKAR Russel Brand i St. Trinian's, så liksom hehe :D Min syster är ju världens Friends-nörd, så hon typ Courtney Cox!!! Finfinft. Öh, men hon är bra hon :).




Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag tycker det är grymt att hon faktiskt är yngre än mig och har blivit en sån stor mode ikon :D

Åhh älska marsvinet i den filmen HAHAHA

2009-09-03 @ 17:55:57
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0