Det här visste ni inte om mig - film

- Jag älskar James Bond och har sett alla filmer!
- Jag klagar VÄLDIGT MYCKET på textning... men det vet ni nog redan D:
The Grudge 2 var den första skräckfilmen jag såg, i skolan i sexan.
- Min absoluta favoritfilm är Hair.
- Den bästa typen av filmer är musikaler.
- Jag har inte sett Trollkarlen från Oz, Gudfadern, The Shining, Alien, Apocalypse Now, The Usual Suspects, The Shawshank Redemption, Full Metal Jacket, Donnie Brasco, Requiem Of A Dream, Dead Man, Into The Wild, Princess Monoke, Mandomsprovet, Det Levande Slottet, Inglourious Basterds, Crash, Natural Born Killers...


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Jag har inte sett en enda Bond film. ;)

Jag brukar också påpeka textningen ofta. :P

De filmer av de du inte sett så har jag sett Alien, The Shawshank Redemption, Full Metal Jacket och Natural Born Killers. :)

2009-10-19 @ 14:41:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: sofiasundqvist

Haha, jag kommer ihåg när vi kolla på The Grudge i skolan :D Vi va skiträdda.. Eller iallafall jag ;) Även fast det va jag som tog med mig filmen x)

2009-10-21 @ 15:38:57
URL: http://soofiasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0