New Moon 2009

Skådespelare: Kristen Stewart (The Messengers, Speak), Dakota Fanning (Hide And Seek), Taylor Lautner, Robert Pattinson (Harry Potter).
Regissör: Chris Weitz (About A Boy, Guldkompassen).
Handling: Isabella 'Bella' Swan är fortfarande tillsammans med Edward Cullen, men på henens födelsedags går allt i kras. Familjen Cullen försvinner och Bella blir som en zombie. Jacob Black hjälper henne att ta sig ur mörkret, men när allt börjar bli bättre förändras han...

Vad tycker jag? Ah, jag vet inte. Jag började läsa Twilight i typ 5:an-6:an, och böckerna är bra, men inte så mycket mer.
Grejen är att jag hatar Robert Pattinson. OCH HAN ÄR FUL :(
Kristen är... Alltså jag tycker att Twilight är hennes sämsta film. Typ hon är grym i The Messenger, men... Vissa scener i New Moon dog man lite av >_O Typ Alice's framtidsvision.
MEN grejen är att jag ÄLSKAR TAYLOR LAUTNER. Crushcrushcrush. Och han är med jättemycket i den här filmen, medan man slipper Robert Pattinson :'D. Man slipper liksom hela familjen Cullen!
Öh... jag har fått ökad respekt för Charlie. Han är cool :D
Men okej, liksom... Jag hatade hela scenen hos Volturi. Vad höll Kristen på med typ!?!?!? Fast Dakota Fanning var AWESOME :D.
Och jag hade verkligen inget emot slow motion-scener med the wolf pack! Däremot hatar jag Robert Pattinsons överkropp >_O.
Jaha... så om någon orkat läsa mitt rant: filmen är bra, jag skulle kunna prata om Taylor Lautner i evgihet men jag tror inte att ni orkar lyssna på det... :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar böckerna men hysterien kring filmen är bara överskattad D: D:

Venne om jag vill se den ._o

2009-11-23 @ 19:14:15
URL: http://ifyoucouldseeintomysoul.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Så du har också fallit i Taylor-fällan? ;) Jag har inte det, men har märkt att många andra gjort det. Det beror nog mycket på att nu är det han som syns mer än Robert, tror jag.



sv: Då tycker jag du ska töja! :D

2009-11-23 @ 19:40:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag måste bara säga det, att om det är nån som är snygg så är det Kristen alltså!

2009-11-23 @ 19:40:40
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: hahaha, det var ett par svenskar tror jag tillochmed! XD det sa iaf alex i en intervju, eller sa han nordiska? ah, idonno! jag tänkte inte så mycket. Det roligaste var ju "Du kommer till Valhall där det finns kvinnor och mjöd" Eric: "det finns alltid kvinnor där jag är"

Eric är så grym! xD



Jag trodde också det, det var så ledsamt, men tur har vi iaf ^^

2009-11-23 @ 21:01:18
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det är elakt att hata Robert :'o Och Kristen är BRA i Twilight! :D

Taylor är snyggast och Alice's framtidsvision var söt :')

Charlie är bäst! Team Charlie!! :'D

2009-11-24 @ 14:35:29
URL: http://darkblue.webblogg.se/
Postat av: wewant

Jag kunde inte ha sagt det bättre! ROBERT PATTINSON SER UT SOM STRYK MED SIN HÅRIGA RYNKIGA KROPP! JACOB IS THE SHIT!

2009-11-24 @ 15:54:09
URL: http://wewant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0