Onsdag

Hm, allt är väldigt rörigt just nu och inte alls bra. Men jag är i skolan och så så förhoppningsvis går det över snart.
Den här texten är egentligen inte alls intressant, men den är viktig för mig.

Idag var jag på stan ett tag med min klasskompis, hon SUGER på att shoppa!? Men vi gillar henne iaf.
Sen tittade Ebba och jag på The Shining, och jag tittade lite på The Omen. Sen var jag väldigt duktig och typ städade, pluggade och duschade. Engelskan är färdig!
Sen råkade jag börja läsa och boken var typ väldigt... intressant så jag råkade struna i och sluta och jag har inte varit vaken så här sent på en vardag sen sjuan!

Imorgon har vi slöjd, blä.
Efter skolan jag på stan med Ebba och mamma (tror jag?) jag ska köpa uggs (PÅ TIDEN!) och gå på synundersökning. Glasögon är scary!

I helgen ska jag på ett Harry Potter-maraton, det behövs verkligen just nu! Så jag ska typ bunkra upp med Monster och godis och nörda :'D.

Åh, och värt att nämnas har min favoritfilm-lista uppdaterats brutalt på senaste tiden!
1. Hair (<3)
2. Boat That Rocked
3. Wristcutters - A Love Story


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

jag har frågestund och om det är något du vill veta så fråga på!!

2009-12-03 @ 12:56:50
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Oh, riktigt bra klassiska filmer det där!



Åh, så härligt med Harry Potter-maraton! Jag skulle inte tacka nej. :D

2009-12-03 @ 19:01:27
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0