Lords of Dogtown 2005

Skådespelare: Michael Angarano (Speak), Nikki Reed (Twilight, Thirteen), Heath Ledger (Brokeback Mountain, Candy, A Knight's Tale), Johnny Knoxville (Jackass)
Ressigör: Catherine Hardwicke (Twilight, Thirteen)
Handling: Ett gäng unga surfare bor i Dogtown. Förutom surfing skejtar dom mycket, och det startas ett skate-team. Men när de får mer publicitet och det övergår från att vara en hobby till att bli affärer, skapar det problem.

Jag Ä-L-S-K-A-R den. Så fiiin, och snygga killar namnam.
Många man känner igen här alltså. Och jag typ gråter varje gång jag ser Heath för han är så <3. R.I.P.
Errr anyway, det är synd att Johnny Knoxville inte är med så mycket, han är grym ju. Han borde skejta runt lite!!!
Oh, och han som spelar... Den av The Others som typ är med från början i Lost är med i den här filmen också! :D
Och jag vet inte riktigt vilka som är tjejer och killar, haha? Men liksom SJUTTIOTALET. Det finns inget lika fint, så allt är väldigt hippie-inspirerat, vilket är AWESOME.
Negativt är väl att det inte direkt händer något och man blandar ihop folk, hehe.



Kommentarer
Postat av: Erika

Den låter awesome :o

2009-12-21 @ 22:40:52
URL: http://popcorrn.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har typ tänkt se den ganska länge, men har inte orkat x) Kanske borde ta och göra det snart :)

2009-12-21 @ 23:58:41
URL: http://darkblue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0