Sha Na Na

Om dig
Hela ditt namn - Elin Linnea Lenntoft
Ålder - 15
Längd - ~165
Skostorlek - 38-39
Hårfärg - Mörkbrunt
Har du långt hår - Ganska
Är du nöjd med din kropp - Nej
Hur många djur har du? - Inga

Senaste månaden
Har du rökt - Ja
Druckit alkohol - Nej
Haft sex - Nej
Strulat - Nej
Slagit någon - Nej
Skrikit åt någon - Nej
Vart arg - Ja
Vart ledsen - Ja
Vart glad - Ja
Skolkat - Nej


Favorit

Djur - Elefant
Årstid - Vår
Väder - Jag vet inte
Mat - Kinamat
Färg - Svart
Artist - My Chemical Romance
Person - Jag vet inte
Kändis - Kat Von D

Har du en
Studsmatta - Nej
En moppe - Nej
En pool - Nej
En apa - Nej
En gris - Nej
En ko - Nej
En elefant - Ja


Frågor

Hur stor är din säng - 120 <3
Hur många är ni i din familj - 4
Trivs du hemma - Jag sover bara när jag är hemma
Har du rymt - Ja
Kan du prata med din mamma om allt - Nej
Har ni platt tv - Ja
Har du en mobil?- Ja
Hur många är online på din msn - Inte många
Har du blogg - Ja
Vad gör du helst på friditen - Läser, tittar på film, lyssnar på musik, är med kompisar!
Är det ett tråkigt test - Ja
Vem/Vilka umgås du helst med - Bra personer
Vad är klockan nu - Tror du att jag är Fröken Ur eller?
Har du en sjukdom? - Jag är sjuk i huvet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0