Seem the same

JAG HAR ONT I FÖTTERNA. Vi gick typ 1,6 mil, det var faktiskt inte särskilt jobbigt! MEN jag fick skoskav.
Jag kände ju Elin och Sofia i min grupp då det funkade liksom, jag tycker synd om dom som inte kände någon :O

Iaf så fick vi gå från skolan vid 14, men jag var kvar i Vingåker till 16 för att hålla Madde sällskap, och honestly, det är inte liksom roligare här, jag skulle ändå bara ha sovit >_O.

Nu måste jag duscha, äta och sen sova! Jag hinner inget mer O_O.

Har ni haft en bra dag? :3

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag stannar jämt kvar vid skolan. Typ idag 2 timmar minnst.Det är chill för det är liksom roligare än att vara hemma. Min dag var... super :O :D Sjuorna är så små, blyga och gulliga haha :3



1,6 mil är långt! O_O

2009-08-20 @ 18:22:11
URL: http://ifyoucouldseeintomysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0